maui campers - Reisverslag uit Mangere, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu maui campers - Reisverslag uit Mangere, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

maui campers

Blijf op de hoogte en volg Paul

30 December 2015 | Nieuw Zeeland, Mangere

We hebben de camper maar zoals goeie hollanders hebben we wat zaken geconstateerd die gemaakt of vernieuwd moeten worden. Dus wachten en inderdaad Lambert nog steeds geen boodschappen en dus ook geen wijn kunnen inslaan maar dat gaat zeker goedkomen. Met de e reader gaat het prima Thea, bedankt. Wij lopen 12 uur voor in tijd op jullie dus eerder vuurwerk met oud op nieuw. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat met slapen met z'n vieren in een kleine ruimte. Gezien de luchtkwaliteit, het geluidsniveau en de bewegingsgevoeligheid zal dat best nog n hele uitdaging worden. Maar ja met voldoende wijn in de man, zorg ik wel dat ik slapen kan.

  • 30 December 2015 - 10:21

    Jos En Jose:

    Hallo hallo !!!
    Leuk te lezen hoe het met jullie gaat ! Voor ons herkenbaar ,Jos heeft ook het een en ander aan de camper gesleuteld! Succes met het slapen en nog heeeel veel leut met z'n vieren !!!!
    Groetjes José

  • 30 December 2015 - 11:59

    Lambert Verhoeven:

    Beste travellers,

    niet zo'n goed nieuws, maar ik wil het jullie toch niet onthouden, dan kun je 2016 toch met een schone lei beginnen en wie wil dat niet?: ik lees net in de nieuwsbrief van Columbus Travel dat er in Engeland ook landschappen zijn die er precies hetzelfde uitzien als in Nieuw-Zeeland...... Jammerrrrrrr! En je mag in Engeland ook links rijden, in België alleen op even dagen. Maar, en dat is het goede nieuws. ik ervoer afgelopen weekend in Newcastle dat de Engelse wijn niet te pruimen is. Hij smaakt erg naar regenwater uit Noordwest-Engeland. Hebben jullie Barny ook zien winnen gisteravond? Ik neem aan dat jullie ook een dartbord in de camper hebben hangen.
    Paul, voor jou nog een tip die je mogelijk de komende weken nog kunt inzetten. Als je ergens in een vijver jonge, naakte meiden ziet zwemmen, dan moet je er naar toe lopen en lekker blieken. Dan zeggen ze waarschijnlijk tegen jou: 'Hé Eindhovense viezerik, hoepel eens snel op. We komen er toch alleen maar uit als jij weg bent.' Jij repliceert dan met: 'Eindhovense viezerik? Ik kom hier alleen maar de krokodillen voeren....'
    Enjoy!

  • 30 December 2015 - 19:34

    Ellen:

    Hoi wereldreizigers!! Leuk om jullie vakantie zo mee te beleven! Nou met dat slapen komt het volgens mij wel goed! Nederlands of Nieuw-Zeelandse wijn is allemaal een pot nat. Als je er genoeg van binnen krijgt slaap je tenminste goed in. Of je door slaapt is nog maar de vraag...
    Ik kijk uit naar het volgde verhaal. En belevenis. Want het kan natuurlijk veel spannender bv op een boot of zo

  • 31 December 2015 - 12:28

    Thea En Ben:

    Hoi, hoi, allemaal een heel mooi begin van 2016!!!!!
    @Paul, niet te veel lezen..... kun je ook nog als je weer terug bent in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mangere

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2016

Epiloog

18 Januari 2016

Singapore

17 Januari 2016

Christchurch

16 Januari 2016

Akaroa

15 Januari 2016

Akaroa
Paul

Samen met Anita, Iris en Willem via Singapore naar Nieuw Zeeland.

Actief sinds 20 Dec. 2015
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 9790

Voorgaande reizen:

20 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: