The Peak Tower - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu The Peak Tower - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

The Peak Tower

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Januari 2016 | Verenigde Staten, Newton

Een van ons zou lekker geslapen hebben ware het niet dat de drie andere vannacht regelmatig hun instrument hebben moeten stemmen. Geen gehoor!!!! Na een broodje bij Subway en de koffie van Mobil op zoek naar de boot waar we vanavond en vannacht oud op nieuw op vieren. Ja zeker eten, drinken en vuurwerk van Auckland bekijken vanaf het water op een catamaran. Hoe vet en hoe anders als vorige jaren met vrienden thuis. Vervolgens oesters gegeten met ja inderdaad Lambert, chardonay aan de haven.

• 31 December 2015 - 13:59

Ad En Lizeth:

Paul, Anita,Willem en Iris,
    Gelukkig Nieuwjaar!!!!!

• 31 December 2015 - 14:37

Karin En Wil:

Hi Anita, Paul, Iris en Willem

We hopen dat jullie op de boot genoten hebben van het vuurwerk. Nog vanuit 2015 wensen wij jullie al een gelukkig en voorspoedig 2016. Geniet van de dagen die komen gaan.

Karin, Wil en Erik.

• 31 December 2015 - 18:25

Toon :

Klinkt goed zo het jaar uitluiden. Geniet er van en al vast de beste wensen!

• 01 Januari 2016 - 12:22

Mariska En Sam:

Wel ja, oesters, chardonnay, boot....klinkt erg decadent ! Geniet er van ! Jullie beginnen het nieuwe jaar goed ! Vanuit een een waterig Eindhoven : GELUKKIG en GEZOND 2016 !

• 01 Januari 2016 - 18:22

Franka:

Nu kan het dan echt beginnen, Heerlijk. Geniet er van. Zojuist hebben we de nwjaarsduik gehad, De temperatuur van het water zal daar beter zijn. Lambert had er wel last van.jammeeer. Met eigen ogen gezien! Zal bij jou niet gebeuren Paul? Have Fun met zijn allen!!

Groet Franka.