HAKA - Reisverslag uit Gracefield, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu HAKA - Reisverslag uit Gracefield, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

HAKA

Blijf op de hoogte en volg Paul

07 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Gracefield

Ff tussendoor een berichtje van de W.
Niet alles is hier "koek en ei".
Heb net de P de Haka zien dansen en gisteren de "sound of music", beide in adamskostuum :-(
Ik was al van tevoren door zijn dochter gewaarschuwd... maar ok, verder alles goed !

Groetjes, W

• 07 Januari 2016 - 10:42

T:

Gebruik gewoon namen, jullie zijn geen 16 meer! ;)

• 07 Januari 2016 - 11:36

Ellen:

ja W dat was wel te verwachten!! hopelijk heb je geen therapie nodig als je weer terug bent in Nederland. goed dat je al was gewaarschuwd!

• 07 Januari 2016 - 13:42

Henk Van Baalen:

P "Von Trapp" die de Haka danst! Dat moet zwaar klote geweest zijn.

Amuseer je!

• 07 Januari 2016 - 14:04

PELS:

Een gewaarschuwd mens telt voor twee ;)

• 07 Januari 2016 - 19:24

Toon :

Dat adamskostuum van p. komt me bekend voor. Schijnt hij een gewoonte van te maken. Verder lekker doen waar je zijn in hebt. Zolang het tenminste niet tot arrestaties leidt.
    Genieten dus!

• 07 Januari 2016 - 20:56

Franka:

He jongelui. wat een geweldig reis. Graag wat meer foto's. Je kunt wel vertellen, maar we willen het ook zien!!!!!!!!!!!! Geloven!!!!!!!!!!!!Het spreekwoord. eerst zien dan geloven, toch. Heel veel genot nog samen.

• 10 Januari 2016 - 21:58

Leon:

Dit is herkenbaar. Als ik een keer zwaar getafeld heb, krijg ik een visioen van een soort cowboy in een paardenpak , dansend rond een kampvuur, in zijn blote kont.
    Sterkte, Willem !