Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Wellington

Blijf op de hoogte en volg Paul

07 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

We zijn vandaag op de camping bij Wellington gebleven omdat we morgenvroeg de boot op moeten naar Picton op het zuidereiland.
Dus na een lekker bad , ja zeker deze camping heeft een luxe bathroom waar bad, douche, toilet en wastafel aanwezig zijn met muziek, uit de jaren zeventig, die automatisch aangaat als je binnen komt. Heerrrrrlijk, o nee daar heb je hem weer, loopt niet lekkerrrrrrr, ja deze wel. Vervolgens een voedzaam ontbijt buiten in de zon en daarna met de bus naar Wellington.
In een mum van tijd zitten we dan ook aan de haven met een clubsandwich en, jawel daar istie weer, een fles Pinot Gris. Genieten van het uitzicht, onze meisjes, de sandwich en de frisse Pinot Gris.
Aangezien wij alle vier cultureel, spiritueel, actueel, virtueel en seksueel aangelegd zijn gaan we naar het museum Te Papa, waar oa de ontstaansgeschiedenis van N.Z. uit de doeken gedaan wordt. Ook vind je hier alle diersoorten die er leven in dit mooie land, zowel op het land als in de zee. De grootste squid, octopus,ter wereld is hier te bewonderen. Amazing.
Je wordt daar geestelijk heel rijk van, of zo iets, financieel in ieder geval niet.
TOEN SLOEG HET NOODLOT TOE.
We, Willem en ik, wisten dat het zou gebeuren maar alleen niet wanneer.
Dat het hier in Wellington plaats zou vinden,was voor ons een volslagen verrassing en kwam als een donderslag bij heldere hemel.
Holy Shit.
Wij, Willem en ik, zagen het in de ogen van onze meisjes gebeuren en we schrokken er enorm van: ze zagen een Pandora winkel en werden ernaar toe getrokken als naar een magneet.
Schoorvoetend zijn wij, Willem en ik, mee naar binnen gegaan en na uren passen, omruilen, showlopen, wikken en wegen waren onze meisjes tevreden, en wij, Willem en ik, dus ook ware het niet dat wij de Visa moesten trekken terwijl onze meisjes al bij de volgende lingeriezaak naar binnen waren om een leuk setje uit te zoeken, ........ of toch niet.
Gelukkig kon er in de botanische tuinen, die hierna op het programma stonden, niets gekocht worden zodat de dag werd afgesloten met een steengrill etentje met, surprise, een aantal lekkere biertjes. Afgesloten met een Irish Coffee.
Zulllle we vanvonf katanne , kweeth zekeeer dak ga winnnnne . Cheerrrzz.

• 07 Januari 2016 - 11:34

Ellen:

waar blijven die foto's en filmpjes van de lingerie setjes? en al die andere foto's? ben wel benieuwd hoe het er uit ziet wat je allemaal beschrijft P van Wapi?