singapore - Reisverslag uit Bugis, Indonesië van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu singapore - Reisverslag uit Bugis, Indonesië van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

singapore

Blijf op de hoogte en volg Paul

27 December 2015 | Indonesië, Bugis

Na dik twaalf uur in de frisse airco van het vliegtuig gezeten te hebben krijg je op het vliegveld een warme klamme deken van 27 graden omgelegd. Pffff das ff wennen, maar zeker de moeite waard. Wat zijn de gebouwen mooi, groot, hoog en gevarieerd geweldig. Thuis vertrokken om 6.30 en vervolgens de nacht ingevlogen, n beetje gedoezeld/geslapen en om 05.05 uur geland op changi airport, we moeten dus nog de hele dag wakker blijven. HELP !!!! We genieten volop en van de sauvignon.

• 27 December 2015 - 18:03

Je Zoon:

Begint dat gezuip nu al?!
    Bedenk dat de reis nog lang gaat duren hé ;-)
    Fijn om te horen dat jullie veilig daar zijn, nu op naar de volgende etappe.
    Dikke kus vanuit het warme Elst

xXx

• 27 December 2015 - 19:52

Marijke:

Ha reizigers,

We gaan jullie volgen en kijken uit naar de verhalen en foto's.
    Een goeie reis verder, veel plezier en geniet ze!

Peter en Marijke

• 28 December 2015 - 11:22

Ad En Lizeth:

Paul, Anita, Willem en Iris,
    Het 1e deel van de vliegreis zit er al op, even genieten van Singapore en dan de laatste etappe naar Nieuw Zeeland! Het is even doorbijten, maar het doel zal fantastisch zijn!
    Geniet ervan met z'n vieren. Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen en zullen de reisverslagen met plezier lezen. (En Paul, niet te gek doen hè, je kan wel wijzen naar Iris, maar wij weten wel beter!)
    Liefs, Ad en Lizeth