auckland - Reisverslag uit Wiroa Island, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu auckland - Reisverslag uit Wiroa Island, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

auckland

Blijf op de hoogte en volg Paul

30 December 2015 | Nieuw Zeeland, Wiroa Island

Yes, we zijn in N.Z. Na weer dik 10 uur vliegen zijn we eindelijk daar waar we de komende 3 weken willen zijn !!!! S'morgens om 5.30 opgestaan en gisterenavond om 01.30 uur in het hotel aangekomen. Supermodern vliegtuig van New Zealand Airways, ja klopt wij zijn weinig gewend ( ryan air ) dus was dit een aangename positieve verrassing. Temperatuur 24 gr. Dus prima begin. Straks de camper ophalen en inrichten en ons het links rijden eigen maken. We gaan ons helemaal onderdompelen in de N.Z. Way of life. By the way wist niet dat Frozen zoveel emotie los kon maken.

• 29 December 2015 - 22:45

Lambert Verhoeven:

Ik had onderhand wel wat tips verwacht over soepele Nieuw-Zeelandse wijnen! De jaarwisseling staat voor de deur, maar Van Gall & Gall heeft mij nog steeds niet gezien. Dus schiet daar een beetje mee op. Ik las vandaag toevallig een artikel over een Nieuw-Zeelandse homeopathisch arts. Ze houdt van haar Polynesische landgenoten, nuchtere en vriendelijke lui. Ben benieuwd of jullie dat ook herkennen. Ga je nog naar het rugby? Zijn die lui geen wereldkampioen of zijn dat de buren?
    Prettige jaarwisseling alvast en ik hoop dat de Nieuw-Zeelandse oliebollen ook een beetje smaken. Zo niet, jamnerrrrrr dan.
    Warm regards.

p.s. Carien Kleinbeuker heeft de NK schaatsen 1000 meter in Thialf gewonnen. Maar daar hoef je niet voor terug te komen.

• 29 December 2015 - 23:04

Ben En Thea:

Het grote avontuur kan nu echt beginnen. Hopelijk overtreft het al jullie verwachtingen.
    Hier wordt het alleen maar kouder maar we houden ons warm met jullie verhalen.
    Oh ja. ?. Was de e reader gelukt Paul?
    Groet

• 29 December 2015 - 23:21

Viviane:

Heel veel plezier allemaal samen en geniet ervan.
    Lieve groetekes Eric en Viviane