Gravity Canon - Reisverslag uit Gracefield, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Gravity Canon - Reisverslag uit Gracefield, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Gravity Canon

Blijf op de hoogte en volg Paul

06 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Gracefield

Hier volgt een belangrijke mededeling. Deze belangrijke mededeling is voor K. J. te E. beter bekend als the Madonna with the Big Boobies ook wel als Katinka J. te E.
Deze belangrijke mededeling luidt als volgt: " the Pink Pegs are in the Maui"
ik herhaal : " the Pink Pegs are in the Maui" , einde belangrijke mededeling.
Als iemand van de R. H. C. ( Rode Handdoeken Club ) beter bekend als de B. B. C. ( Bitter Ballen Club ) dit aan Katinka wil doorgeven dan heeft zij ook weer eens een opgewonden avond. Breng het bericht voorzichtig, maar wel met passie, over ( en sluiten).
Top 10 Holiday Resort Lake Taupo was veel te luxe, en dus te duur, voor ons eenvoudige stervelingen tijdens deze Low Budget reis. Maarja shit happens wel eens n keer.
Onderweg naar Mokai nog even gestopt om met een speedboot van Rapid Jets met 80 km. per uur over de Waikato rivier te " peddelen" , door stroomversnellingen te butsen zodat je nieren tussen je oren kwamen te zitten, wat weer makkelijk was met het overboord plassen. Na een aantal 360 graden draaien met hoge snelheid, bakken water over je heen krijgen en uiteraard flink nat worden, lekker in de zon opdrogen en bijkomen. Helaas blijkt dan 20 minuten later dat je knal verbrand bent. Dat wordt weer lekker niet slapen vannacht, n kleinigheidje blijf je houden, nietwaar.
Drie uur later, door prachtige landschappen gereden te hebben en langs een Militairy Training Area, Danger : Stay on the Road, over bergen en door dalen ( die horen schijnbaar altijd bij elkaar, raar) over wild stromende rivieren, smalle bergweggetjes, wat is die Maui dan breed !!!!, komen we aan in de Gravity Canyon bij Mokai.
Aniet, de A van Wapi, waar is de kurkentrekker ??? Gooi die maar weg!!! Ze hebben hier allemaal flessen wijn met een schroefdop. Gelukkig, maak er maar een open.
Proost.

( red. ) voor diegene die het woord Maui niet snappen, dat is het merk camper waar we in rondtrekken.
waarvan akte.

• 06 Januari 2016 - 13:25

Henk Van Baalen:

Too chicken for a 80 mtr. bungy jump? Jammerrrrr... Rapid Jets is voor watjes! Onderweg nog een hengeltje uitgelegd?