Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Queenstown

Blijf op de hoogte en volg Paul

13 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Queenstown

Vanmorgen wakker geworden in een koud Wanaka. Gisteravond weer lekker gegeten in de gezamenlijke keuken, samen met diverse backpackers en andere campinggasten, toch een aparte belevenis, die saamhorigheid.
Anita en Iris, de A en de I van Wapi, toveren iedere keer weer iets lekkers op tafel. De ene keer gebakken aardappelen,sla en vlees. De andere keer vlees met sla en gebakken aardappelen. Heerrrrrlijk, nee dat loopt toch niet lekkerrrr, oh dit wel.
Nee flauwekul, penne met zalm, sirloin steak op de BBQ en inmiddels ontelbare sneukelplenkskes is er al door de catering verzorgd. Willem en ik, de W en de P van Wapi, waren het er al snel over eens. Ze mogen blijven, en niet alleen om het eten te verzorgen.

• 13 Januari 2016 - 10:59

Lambert Verhoeven:

Queenstown? Een soort Soestdijk of zo? Ik heb niks met dit soort mensen. Geef mij maar een leuke president. Wel fraaie foto's van de omgeving telkens. Soms lijken ze erg op het Henri Dunantpark, maar dan zonder een van de bekendste bezoekers uit het verleden, de heer S.
    Ben me al aan het voorbereiden op ABBA, heb ook een psycholoog ingeschakeld en een acupuncturist. Hoop nog steeds dat het een slechte 1 april grap is van die Meniscus Muts. Er zijn trouwens ergens Nederlanders aan het tennissen in Nieuw-Zeeland. Je moet er dan wel in de eerste ronde bij zijn, anders is het te laat.
    Ga waarschijnlijk in november naar Myanmar. Kunnen jullie daar straks even uitstappen voor een eerste indruk?
    Ik eet vanavond ook zalm uit Nieuw-Zeeland, maar dan waarschijnlijk de uitgedroogde versie. Het is hier nu echt winterweer; acht graden en af en toe een bui. In Duitsland Nasse Schnee, maar dan waarschijnlijk alleen in Keulen......
    Jongens, tabee weer en jammer dat het bij jullie alweer zo laat is! Is het ook wel eens een keer overdag?