Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Queenstown

Blijf op de hoogte en volg Paul

13 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Queenstown

Vanmorgen wakker geworden in een koud Wanaka. Gisteravond weer lekker gegeten in de gezamenlijke keuken, samen met diverse backpackers en andere campinggasten, toch een aparte belevenis, die saamhorigheid.
Anita en Iris, de A en de I van Wapi, toveren iedere keer weer iets lekkers op tafel. De ene keer gebakken aardappelen,sla en vlees. De andere keer vlees met sla en gebakken aardappelen. Heerrrrrlijk, nee dat loopt toch niet lekkerrrr, oh dit wel.
Nee flauwekul, penne met zalm, sirloin steak op de BBQ en inmiddels ontelbare sneukelplenkskes is er al door de catering verzorgd. Willem en ik, de W en de P van Wapi, waren het er al snel over eens. Ze mogen blijven, en niet alleen om het eten te verzorgen.

• 13 Januari 2016 - 12:25

Henk Van Baalen:

Goed te lezen dat jullie je uitstekend vermaken tussen de Kiwi's. Is het zo dat in het land van de schapen de sheep ook cheap zijn? Lamb chops, lamb steaks, lamb racks en een "lame"-lamb burger, zullen ongetwijfeld een van de vaste bezoekers zijn van het BBQ-rooster. Lekkerrrr! Ik lees even niets meer over een lekker wijntje. Alcoholvrije dag ingelast? Misschien kan dat gecompenseerd worden met een bezoek aan een wijnboerderijen in de regio.
    Veel plezier verder en "keep it left".