Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsdag

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Wat n geweldige boottrip met oudejaarsavond op nieuwjaarsdag.
Gesproken met meiden uit Taiwan, n echtpaar uit Johannesburg Zuid Afrika, n echtpaar uit Australie, n vrouw ( met apatische man) uit Brazilie die nu woonde in Chili, diverse N.Z. 'ers, n echtpaar uit Frankrijk enz enz . Volop gedanst,gedronken van t buffet gesnoept en de skyline van Auckland van alle kanten bekeken. Om 0.00 uur n flink vuurwerk vanaf de Peak Tower waar we ( Iris et moi) n paar uur daarvoor nog op hebben gelopen. Na een wat onrustige nacht ( wat wil je ook als je ergens staat 1 straat verwijderd van de haven waar het grote feest tot in de kleine uurtjes doorging) zijn we vertrokken naar Waiomo Caves waar we morgenvroeg om 7.10 uur een Black Raft mee gaan maken, wetsuits aan en ruim n uur door de grotten van Waiomo raften. Wel vroeg maar er was anders geen plaats meer. Mooie omgeving hier alleen vandaag veel regen, shit happens. Dus hebben we maar n fles champagne soldaat gemaakt, Jacobs Creek om precies te zijn, jammer dat we maar 1 fles hadden ingeslagen. Wij hopen dat jullie allemaal n hele fijne gezellige jaarwisseling hebben gehad en wensen jullie allemaal n smashing 2016. Keep in shape. We gaan nu ff de hottub in, lekkerrrrrrrr.

  • 01 Januari 2016 - 10:45

    Lex:

    Voor jullie ook de beste wensen voor 2016
    Keep up the good spirit !

  • 01 Januari 2016 - 13:23

    Beb Aalbers:

    Hallo, hallo, Jullie ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en hou het reg daar. Jullie genieten wel met volle teugen. Veel indrukken doe je op natuurlijk. Trekken jullie zo door Nieuw Zeeland, en wie rijdt er. Doe je dat om beurten. Op TV heb ik gisterenavond het vuurwerk in Auckland gezien. Heel mooi. Hoe lang blijven jullie daar. Drie weken? Is het makkelijk te rijden op de wegen en dat je de weg weet. Hebben jullie je engelse taal goed opgehaald om daarmee uit de voeten te kunnen. Hele fijne dagen nog en geniet ervan. Groetjes en liefs, mam

  • 01 Januari 2016 - 17:53

    Lambert Verhoeven:

    Jogeui,

    alle goeds voor 2016, veel heil en dat Gods zegen op jullie moge rusten.
    Ik voel me afgestompt, net als mijn vingers. Ik wilde bovenaan eigenlijk 'jongelui' typen, maar met drie vingers valt dat erg tegen, zeker als het vingers zijn die je voorheen nooit gebruikte om te typen!
    Mensen met een kort lontje zijn niet te prefereren, maar wat denk je van rotjes met een kort lontje?! Vandaar mijn wat matige schreifsteil en misschien nog wel wat bloed op jullie scherm. Net voor dit incident zag ik nog kans een keukenmeid te verkrachten, maar die begon ook nog eens te gillen. Jammerrrrr!
    Van Oud op Nieuw waren we in Den Haag, daar waren aanslagen voorspeld, maar niets van dat alles. Ik denk dat ze belastingaanslagen bedoelden. Vanmorgen naar de Nieuwjaarsduik wezen kijken, perfect weer. Tienduizend man/vrouw vloog om 12.00 uur over het strand richting de zee die 8 graden warm was. Als vrouw moet je toch helemaal mesjogge zijn als je daarna met zo'n koude en zoute mossel moet rondlopen. De vrouwen bleven overigens het langste in het water, ik denk dat er veel tong zat vandaag, aflandige wind.
    Ik stop ermee want ik ga mijn stompen weer verbinden. Mijn pielemoos is ook door vuurwerk getroffen. Ging met de stomp meteen door naar het Bonovo ziekenhuis en de chirurg legde hem meteen in het ijs. Toen hij goed keek zei hij: 'Hé, dit is je pielemoos helemaal niet! Dit is een sigarenstomp.' Toen zei ik beteuterd: 'O, dan heb ik onderweg mijn lul opgerookt.' Shit happens inderdaad.
    Ga dadelijk naar Barney kijken, de vogelpikkende postbode.
    Maak het goed mensen en ik volg jullie avonturen met pleizier.

    Hartelijke groet,

    Jullie Lambert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2016

Epiloog

18 Januari 2016

Singapore

17 Januari 2016

Christchurch

16 Januari 2016

Akaroa

15 Januari 2016

Akaroa
Paul

Samen met Anita, Iris en Willem via Singapore naar Nieuw Zeeland.

Actief sinds 20 Dec. 2015
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 9854

Voorgaande reizen:

20 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: